FAQ

Wpisz nazwę poszukiwanego produktu do pustej komórki z sprawej strony paska menu „szukaj” i przyciśnij enter.

Zapisanie się na otrzymywanie newslettera trwa tylko chwilę, ponieważ trzeba podać tylko swój e-mail. Jest to dobry sposób na to, aby utrzymywać stały kontakt z naszą firmą, a także by otrzymywać informację o naszej aktualnej ofercie sprzedażowej oraz dostępności nowych produktów.

Link do zalogowania możesz znaleźć w pasku menu obok „Rejestracji”. Aby się zalogować musisz podać swój login, którym jest Twój e-mail oraz należy wpisać hasło.

Aby zmienić swoje dane, należy zalogować się na naszej stronie w pierwszej kolejności. Następnie automatycznie zaoferujemy Ci zmianę swoich danych, przeglądanie poprzednich zamówień. Jeśli zdecydujesz się zmienić swoje dane, prosimy o zapisanie zmian.

Po zarejestrowaniu należy czekać na weryfikację konta. W przypadku pozytywnej weryfikacji, wysyłany jest mail, po którym zalogowanie będzie możliwe.

Musisz zezwolić na stosowanie “cookies” w swojej przeglądarce internetowej by zarejestrować się i móc dokonać zakupu. Jeśli korzystasz z Internet Explorer, możesz je ustawić w menu „Narzędzia” – „Ustawienia internetowe/ochrona danych”. W przypadku gdyby powyższe kroki nie były skuteczne prosimy o kontakt z działem obsugi klienta.

Możesz zwrócić się bezpośrednio na maila do działu obsługi klienta : infor@glostory.pl

Istnieje możliwość odbioru osobistego. Aby otrzymać zamówienie należy udać się do naszego Biura Obsługi Klienta w godzinach pracy. W przypadku odbioru osobistego nie ponoszą Państwo kosztu transportu.

Odbiór osobisty możliwy jest pod adresem:
Polska, Łazy 05-552, Aleja Krakowska 163/165.

Tel kontaktowy: +48 22 708 88 06

Nasz Dział Obsługi Klienta dostępny jest w dni powszednie od godz. 7.00 do 16.00, w soboty od godz. 8.00 do 14.00